NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Grupa Ferro po raz pierwszy wspólnie zaprezentowała ofertę na ISH

2025-04-17 14:27:00

Jak podkreśla Liliana Kaczmarczyk, Marketing Manager, udział w targach miał dla Grupy Ferro szczególne znaczenie. - To był nasz pierwszy wspólny występ na arenie międzynarodowej jako całej Grupy. Termet pojawiał się wcześniej na ISH samodzielnie, w tym roku chcieliśmy nie tylko zaprezentować się jako Grupa, ale też spotkać z naszymi klientami z całej Europy i pokazać im pełen zakres oferty, którą wspólnie tworzymy - mówi Liliana Kaczmarczyk.

Na wyróżniającym się nowoczesnym designem stoisku o powierzchni 100 m² odwiedzający mieli okazję zapoznać się z szeroką ofertą produktów marek Termet i Ferro. Przestrzeń zaprojektowana z myślą o komforcie gości zapewniała wydzielone strefy do rozmów i prezentacji produktów. Gości obsługiwał zespół menadżerów i handlowców odpowiedzialnych za poszczególne rynki europejskie, tak aby każdy z klientów mógł rozmawiać bezpośrednio z osobą, która reprezentuje Grupę Ferro na jego obszarze.

Największe zainteresowanie odwiedzających stoisko wzbudziła nowa linia produktów Termet Expert Line przyciągała uwagę odwiedzających, szczególnie dzięki innowacyjnej pompie ciepła monoblok Termet Heat Titanium Pro. Urządzenie to wykorzystuje naturalny czynnik chłodniczy R290 (propan), który charakteryzuje się bardzo niskim współczynnikiem GWP=3, co oznacza minimalny wpływ na środowisko naturalne. Poza tym pompa osiąga klasę efektywności energetycznej A++ i bez użycia dodatkowej grzałki może dostarczyć wodę o temperaturze do 55°, dzięki czemu doskonale sprawdza się zarówno w nowych, jak i w modernizowanych systemach grzewczych. Urządzenie spełnia najwyższe standardy zarówno środowiskowe, jak i prawne. Zastosowany system ProTect dodatkowo zwiększa bezpieczeństwo użytkowania pomp z czynnikiem propanowym.

-  Pompa ciepła Termet Heat Titanium Pro otwiera nowy rozdział w ofercie Termetu i Grupy Ferro w zakresie OZE. To nasz topowy produkt, odpowiadający na wyzwania przyszłości - podkreśla Liliana Kaczmarczyk.

Obok pomp ciepła uwagę zwiedzających zwróciły nowe modele ekonomicznych kotłów gazowych Termet Apla, a z oferty Ferro produkowane w Czechach nowoczesne rozdzielacze z zaworami autobalansującymi oraz nowe szafki instalacyjne. W segmencie armatury instalacyjnej Ferro pokazało wiele nowości, w tym zawory podkotłowe, magnetyczne separatory zanieczyszczeń i systemy do ogrzewania podłogowego F-Power PEX, F-Comfort PERT i F-PRO - produkty będące przykładem synergii między markami Ferro i Termet.

Dużym zainteresowaniem cieszyła się również innowacyjna bateria kuchenna Filtrata – trójdrogowe rozwiązanie umożliwiające podłączenie do filtra i korzystanie z jednego kranu zarówno z wody filtrowanej, jak i wody użytkowej. - To rozwiązanie staje się coraz bardziej popularne, bo ułatwia montaż i użytkowanie – mówi Liliana Kaczmarczyk.

Kolejne nowości Ferro z segmentu łazienkowego i kuchennego będzie można zobaczyć już jesienią, podczas targów Warsaw Home. – To i inne międzynarodowe wydarzenia branżowe, w których planujemy udział, odbywają się w drugiej połowie roku i będą koncentrować się na ofercie sanitarnej. Warsaw Home jest więc naturalnym miejscem do prezentacji odświeżonej oferty Ferro – podkreśla Marketing Manager. - Targi ISH były dla nas nie tylko okazją do prezentacji technologii, ale też ważnym momentem spotkań i rozmów z naszymi partnerami z Europy. Mamy nadzieję, że wkrótce będziemy mogli powitać nowych klientów z kolejnych rynków – podsumowuje Liliana Kaczmarczyk.

Zapraszamy na wirtualny spacer po stoisku targowym Grupy Ferro: https://my.matterport.com/show/?m=79dpRNBzXfu

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: